اتاق فکرت کجاست ؟ مباحث قانون جذب

یک تصویر ذهنی خوب یک زندگی می سازه

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1




نکاتی برای استقلال مالی

نکاتی برای استقلال مالی

 

افراد ثروتمند و میلیونرهای خودساخته باهوش تر و برتر از شما نیستند. اما آن ها از یکسری اسرار ویژه برای ثروتمند شدن بهره گرفته اند که شما نیز می توانید با پیروزی از آن ها حداقل، کسب و کار خود را رونق بخشید. در این مقاله به برخی از این نکته های مهم اشاره می کنیم که عبارت است از:

  1. رویاهای بزرگی در سر داشته باشید. افکار بزرگ زندگی شما را متحول خواهد ساخت.

  2. یک تصویر ویژه از مقصد نهایی خود در ذهن تان ترسیم کنید هر اندازه این تصویر مشخص تر باشد، امکان دستیابی شما به آن بیشتر خواهد بود.

  3. به گونه ای رفتار کنید که گویی شما مالک کسب و کار هستید. این نگرش شما بذرهای موفقیت و استقلال شغلی را در سرنوشت شما خواهد کاشت.

  4. شغل خود را دوست داشته باشید. چنانچه به آن علاقه مند نیستید آن را رها کنید. با «نه» گفتن به شغلی که تنها برای پول انجامش می دهید شغل دلخواه خود را همچون آهن ربا جذب خود خواهید کرد.

  5. یک گروه خوش فکر تشکیل دهید. با افرادی که متعهد به ایجاد یک شغل بزرگ هستند جلسه تشکیل دهید. اندیشه ها و ایده های خود را با یکدیگر در میان بگذارید و از یکدیگر پشتیبانی کنید.

 

ادامه مقاله را از لینک زیر حتما مورد مطالعه قرار بدهید:

سایت قانون جذب

 

 

 

نويسنده: بهداد تاريخ: جمعه 3 مهر 1394برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ادامه ی مبحث قانون جذب ....


ادامه ی مبحث قانون جذب ....

 

اولین گام برای انجام هر کاری تغییر اندیشه هاست ، با تغییر اندیشه ها باید به شناخت خویشتن ( خودباوری ) رسید ، خود باوری لازمه ی به موفقیت رسیدن است .  از سوی نگارنده توصیه می شود برای پیش زمینه ی یک تغییر اساسی کتاب « چه کسی پنیر مرا جابجا کرد ؟ » نوشته ی اسپنسر جانسون را مطالعه کنید .

هم اکنون باید فکری به حال فکرتان کنید ، یادتان باشد در این دنیا کسی برای شما گامی برنمی دارد و نمی تواند بردارد این شما هستید که برای آینده ی خود تصمیم می گیرید نه دیگران . شما باید در تعامل با دنیای بیرونی که ذهنتان آن را ساخته ، زندگی کنید . اصلا دنیای بیرونی وجود ندارد این ذهن شماست که دنیای اطراف شما را برایتان تعریف می کند خواه زیبا خواه  زشت . آری آینده شتابان بسوی شما در حرکت است تا زمان حال شما را شکل دهد به چه شکل و چگونه ، این دست شماست .  

در این بخش به تمرینهای بسیار ساده اما کارساز برای شناخت خود در رسیدن به خودباوری می پردازیم :

 تمرین 1 : به مدت یک هفته بر روی یک کاغذ کلیه ی زمانهای انجام کارها ( زمان شروع – زمان اتمام کار ) را دقیق یادداشت کنید . بعد از یک هفته زمانهای پرت و مفید خود را محاسبه کنید و مشاهده می کنید که چه مدت زمانی از روز – هفته – ماه و سال های زیبای زندگیتان را بیهوده هدر می دهید . ( مدیریت زمان )

تمرین 2 : روزانه به مدت 15 دقیقه در اتاقی ( اتاق فکر خود ) برای آینده ی خود تفکر کنید و به مطرح کردن سوالات مفید و جوابگویی به این سوالات توسط خود بپردازید ( این روند را بر روی کاغذ یادداشت کنید ) .

تمرین 3 : از خانواده – اقوام – نزدیکان – دوستان خود بخواهید تا شخصیت تان را ارزیابی کنند و شما را از دیدگاه خود تحلیل کنند : اخلاق و طرز برخورد – نقاط ضعف و قوت شما و ...  تا از نظر دیگران متوجه شوید چگونه شخصیتی هستید .

نکته ی ظریف  : این سه تمرین ساده برای مدیریت زمان و شناخت خویشتن است . یک نکته را از من به یاد داشته باشید قبل از اینکه در زندگی انسان موفق  باشید در هر مرحله از زندگی و تمرین باید برای خودتان بهترین باشید ( این یک قانون است ) .

 

در آینده ی نزدیک به ادامه ی مبحث قانون جذب و مراحل جذب آگاهانه می پردازیم .

سخن گفتن سهل است اما با عمل کردن سخنان خود را تایید کنید ، با تشکر بهداد

 

نويسنده: بهداد تاريخ: چهار شنبه 3 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مقدمه ی مختصری از قانون جذب



تعریف قانون جذب :

 

در زندگی همان چیزهایی را به سوی خود جذب می کنیم که انرژی و حواس و توجه شما را به آن معطوف می کنید چه آنرا بخواهیم چه نخواهیم . قانون جذب واژه ی تجملی و سحر و جادوی عصر کنونی نیست بلکه یکی از قوانین طبیعت محسوب می شود که تک تک اتمهای بدن شما به طور مداوم واکنش نشان می دهد ، چه متوجه باشی چه نباشی . هر انسانی از خود انرژی های خوب و بد منتشر می کند . در واقع ما دائم در حال ارتعاش هستیم . به این جمله خوب فکر کن : « او امواج خوبی از خودش ساطع می کند » .

ذهن ما متشکل از چندین امواج است که دو تا از این امواج را بررسی می کنیم :

1 – امواج آلفا : که امواج مثبت ذهن ماست ( مثبت نگری ) مانند : شاد بودن – خندیدن – احساس خوب داشتن – منطقی بودن – دوست داشتن و ......................

2 – امواج بتا : امواج منفی که در ذهن ما شکل می گیرد را شامل می شود ( منفی نگری ) مانند : عصبانی بودن – گریه کردن – منفی بافی – بی هدفی – حس تنها بودن – مضطرب بودن و ............

قانون : قانون جذب به خوب  یا بد بودن افکار شما کاری ندارد فقط هر اندازه ارتعاشی از خودت ساطع کنی قانون جذب از طریق ارائه ی همان چیز به تو به نسبت بیشتر واکنش نشان می دهد و صرفا در برابر امواج تو واکنش نشان می دهد .

قانون : یادت باشد قانون جذب مقدار بیشتری از همان امواجی را به تو بر می گرداند که تو بیرون می فرستی .

 

در آینده ی نه چندان دور به مبحث قانون جذب و مراحل جذب آگاهانه می پردازیم .

به امید روزهای بدون دیروز ، با تشکر بهداد

نويسنده: بهداد تاريخ: یک شنبه 5 اسفند 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

من بهداد هستم به دفتر خاطرات خودتان خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to vision.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com